Шановні споживачі електроенергії!

  • 826

Ми бачимо кожне Ваше повідомлення, дописи та коментарі. Ми розділяємо ваші клопоти та турботи, бо як і ви, у власних домівках пристосовуємось до реалій з вимкненнями електроенергії. Як і ви, сподіваємо, що ситуація в енергосистемі стабілізується, НЕК «Укренерго» не зменшуватиме доведені ліміти протягом доби, і буде можливість дотримуватись графіків вимкнень.

В умовах війни, доведення лімітів та непрогнозованого росту споживання після вимкнення електроенергії ми працюємо вперше, без напрацьованих алгоритмів, реагуючи рішеннями на команди НЕК «Укренерго», які ігнорувати не маємо права, миттєво.

Ми розуміємо, що температура за вікном буде знижуватись. Протягом останнього тижня активно співпрацюємо з органами місцевого самоврядування, щоб організувати роботу для котелень. Там де будова ліній дозволяє, котельні будуть заживлені від ліній, які не вимикатимуться, як до прикладу котельні на вул. Дорошенка та Хриплинській в м. Івано-Франківськ. Інші будуть переведені на подовжений графік роботи в ночі, щоб потужності котельні могли забезпечити обігрів кожної оселі, як до прикладу на вул. Пулюя, Набережній та Військових Ветеранів в м. Івано-Франківськ. Такі дії були погоджені із відповідальними особами місцевого самоврядування. Так само ми опрацьовуємо приєднання та змінюємо схеми підключень котелень в усій області.

Ми працюємо понаднормово, роблячи все можливо, щоб збільшити години увімкнення електроенергії прикарпатцям. Уже сьогодні, ми працюємо над зміною схем розподілу електроенергії, щоб рівномірно розподілити години увімкнень та вимкнень, зробити Графіки точнішими та більш плавними. Зміняться черги та адреси в них, тому слідкуйте за повідомленнями від обленерго.

З 1 грудня вдалось запланувати вимкнення в режиму 4 на 4 години, але його дотримання залежить не лише від енергетиків. Усі ми, як споживачі, в години, коли електроенергія є, повинні споживати її відповідально. У звичку має ввійти вимикати все зайве з розеток та планувати побутові справи так, щоб енергоємні прилади не працювали одночасно. Від цього залежить, чи вдасться дотриматись графіків та чи не вийде лінія з ладу від перенапруги, спричинивши аварійну ситуацію.

До прикладу, протягом минулого тижня бригади енергетиків цілодобово працювали над ліквідацією аварійних ситуацій на лініях, які стались внаслідок того, в мережу було увімкнено багато енергоємних електроприладів. Якщо під час увімкнення  в розетці увімкнений чайник, до прикладу, який споживає 2 кВт, то при поданні напруги він створює навантаження на мережу від 10 кВт. І так кожен електроприлад. Як наслідок: горять щитові (відповідальні за які є балансоутримувачі будинків), перегорають запобіжники та палають підстанції. Для мешканців – це додаткові години без світла.

Дякуємо за кожну підказку та звернення. Ми обов’язково відреагуємо на кожне із них, як відповіддю, так і дією.

Фото без опису