Відділ адміністративних послуг (ЦНАП) Снятинської міської ради

   Начальник відділу – Чичул Юрій Іванович

   Народився 27.04.1983 року. Освіта вища. У 2005 році закінчив Київський національний торговельно - економічний університет  за спеціальністю правознавство та здобув вищу освіту за кваліфікацією юрист. У квітні 2016 року був прийнятий на роботу у Відділ з питань державної реєстрації  Снятинської міської ради на посаду – державний реєстратор прав на нерухоме майно. Із жовтня 2017 року призначений начальником даного відділу. У січні 2021 року переведений на посаду начальника Відділу адміністративних послуг (ЦНАП) Снятинської міської ради Коломийського району Івано-Франківської області.

   Відділ адміністративних послуг (ЦНАП) Снятинської міської ради є виконавчим органом Снятинської міської ради без статусу юридичної особи, утворений з метою забезпечення надання та виконання адміністративних послуг. У відділі  працює 8 чоловік, з них 5 головних спеціалістів-адміністраторів та 3 державних реєстратора.

Державний реєстратор (нерухомості) – Чичул Юрій Іванович

Держаний реєстратор (нерухомості) – Маковійчук Ірина Михайлівна

Державний реєстратор (бізнесу) – Орчик Мар’яна Василівна

Головний спеціаліст-адміністратор – Янчук Василь Васильович

Головний спеціаліст-адміністратор – Буждиган Зоряна Михайлівна

Головний спеціаліст-адміністратор – Савіцька Людмила Володимирівна

Головний спеціаліст-адміністратор – Гаврилюк Мирослава Василівна

Головний спеціаліст-адміністратор – Попович Орися Михайлівна

    Основними завданнями відділу є:

1. Організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;

2. Спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;

3. Забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються черезголовного спеціаліста-адміністратора (далі – адміністратор) чи суб’єктів надання адміністративних послуг, які знаходяться в ЦНАП.

4. Реалізація повноважень виконавчих органів міської ради з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень; реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування особи; формування та ведення Державних та інших реєстрів.

5. Взаємодія адміністраторів із суб’єктами надання адміністративних послуг міської ради, комунальними та державними установами і підприємствами у сфері надання адміністративних послуг.

6. Здійснення інших повноважень у сфері надання адміністративних послуг відповідно до чинного законодавства.

   З метою реалізації визначених завдань ЦНАП виконує такі функції:

1.Вжиття заходів щодо запровадження надання адміністративних послуг в електронній формі.

2.Використання сучасних інформаційних технологій при наданні адміністративних послуг.

3.Ведення переліку адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП (внесення змін та доповнень).

4.Забезпечення безоплатного одержання суб’єктами звернень бланків заяв та інших документів, необхідних для надання адміністративних послуг.

5.Здійснення всіх реєстраційних дій пов’язаних із державною реєстрацією юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відповідно до чинного законодавства шляхом внесення відповідних записів до Державного реєстру.

6.Здійснення всіх реєстраційних дій пов’язаних із державною реєстрацією речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень відповідно до чинного законодавства шляхом внесення відповідних записів до Державного реєстру.

7.Здійснення реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування особи шляхом формування та ведення Реєстру територіальної громади чи інших Реєстрів.

8.Надання відомостей з Державного земельного кадастру суб’єктам звернень відповідно до чинного законодавства.

  ЦНАП забезпечує надання адміністративних послуг через адміністраторів, шляхом їх взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг та у випадках передбачених законодавством - безпосередньо суб’єктами надання адміністративних послуг.

    Перелік адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП, визначається міською радою відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги» та інших норм чинного законодавства.

Графік роботи відділу

Понеділок – 8.00 год. – 17.15 год.

  Вівторок – 8.00 год. – 17.15 год.

    Середа – 8.00 год. – 17.15 год.

      Четвер – 8.00 год. – 20.00 год.

  Пятниця – 8.00 год. – 16.00 год.

       Субота – 8.00 год. – 15.00 год.

Санітарна година – 12.00 год. – 13.00 год.

Вихідні дні: Неділя та державні вихідні

 

Графік прийому громадян

державними реєстраторами 

Понеділок – 8.00 год. – 17.15 год.

  Вівторок – 8.00 год. – 17.15 год.

    Середа – 8.00 год. – 17.15 год.

      Четвер – 8.00 год. – 20.00 год.

  Пятниця – 8.00 год. – 16.00 год.

Санітарна година – 12.00 год. – 13.00 год.

Вихідні дні: Субота, Неділя та державні вихідні

 

Графік прийому громадян адміністраторами 

Понеділок – 8.30 год. – 16.30 год.

  Вівторок – 8.30 год. – 16.30 год.

    Середа – 8.30 год. – 16.30 год.

      Четвер – 8.30 год. – 20.00 год.

  Пятниця – 8.30 год. – 15.30 год.

     Субота – 8.00 год. – 15.00 год.

Санітарна година – 12.00 год. – 13.00 год.

Вихідні дні: Неділя та державні вихідні

Контактна інформація:

Адреса: вул. Кардинала Йосипа Сліпого, 11, м.Снятин, Івано-Франківська область, 78300

Телефон: (03476)2 51 58,  (03476)2 50 10, 098 745 96 90

Електронна адреса: regsn@ukr.net

Завантажити рішення  Про затвердження структури, загальної чисельності та виконавчих органів апарату Снятинської міської ради

Завантажити рішення Про затвердження Положень про структурні підрозділи Снятинської міської ради

Завантажити рішення Про затвердження графіку роботи та прийому суб’єктів звернень працівниками відділу адміністративних послуг (ЦНАП) Снятинської міської ради

Завантажити рішення Про затвердження Переліку адміністративних послуг, які надаються через відділ адміністративних послуг (ЦНАП) Снятинської міської ради