СНЯТИНСЬКА МІСЬКА РАДА

  • 154

Снятинська міська рада

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
на виконання Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 №710 (зі змінами)

Найменування предмета

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі

Очікувана вартість предмета закупівлі

Обґрунтування

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Папір для друку А-4

(код ДК 021:2015-30190000-7-Офісне устаткування та приладдя різне)

Відкриті торги з особливостями UA-2023-04-27-011931-а

42 000,00

 грн., в т. з ПДВ

Якщо у цій технічній специфікації містяться посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, після кожного такого посилання слід вважати наявний вираз «або еквівалент».

 


з/п

Найменування товару

Кількість

Одиниця  виміру

Вичерпні технічні
та якісні характеристики предмета закупівлі

1

2

3

4

5

1

Папір для друку А-4

155

пач

Вага (щільність), (г/м2) (ISO 536) – не менше 80

Товщина, (µm) (ISO 534) – не менше 104

Непрозорість, % (ISO 2471) – не менше 93

Яскравість, % (ISO 2470)- не менше 103

Білизна (ISO 11475) –  не менше 146

Вологість, % (ISO 287) – 3,9-5,5;

Кількість аркушів в пачці – 500

 

Загальна кількість:

155

пач

 

 

Дата виготовлення товару на момент поставки не повинна перевищувати 1 року.

Гарантійний термін зберігання  товару становить 1 рік від дати виготовлення товару. 

Умовами зберігання є температура в межах 20 (19-21) градусів і показник вологості в 50%.

Гарантійний термін експлуатації товару повинен відповідати строку, встановленому у відповідній документації на товар (стандарти, ТУ, паспорт, тощо), але в будь-якому разі повинен складати не менше 1 (одного) року з дати поставки.

1.  Доставка товару здійснюється – 20 календарних днів з дати підписання договору. 

2.  При прийомі товару, найменування та обсяг товару має відповідати інформації, яка зазначена у супровідних документах.

3.  Завантаження-розвантаження та транспортування має здійснюватися за рахунок та силами Постачальника.

4. При виявлені Замовником неякісного товару чи будь-яких недоліків, які можуть якимось чином вплинути на якісні характеристики товару – Постачальник повинен замінити товар в кількості, вказаній замовником,  протягом трьох робочих днів.

5. Товар має поставлятися в упаковках і бути укомплектованим україномовними інструкціями про використання та зберігання. Товар (упаковка) повинен містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу: ідентифікувати товар, виробника, його походження, дату виробництва 2022- 2023 року. Відповідальність за доставку та цілісність товару несе учасник

6. Гарантійний термін експлуатації відповідає гарантійному строку встановленого виробником, який вказано у експлуатаційній документації (гарантійному талоні).

7. Ціна пропозиції (товару) включає в себе всі супутні витрати учасника, пов’язані з даною закупівлею (тара та упаковка, транспортування (доставка), завантаження та розвантаження товару (на склад) Замовника, страхування, сплату податків, митних зборів тощо).

8. Упаковка, в якій постачається Товар, повинна відповідати державним стандартам та технічним умовам, забезпечувати зберігання Товару.

9. Товар повинен бути новим та таким, що не був у користуванні та відповідати діючим державним стандартам, технічним умовам, ДСТУ та чинному законодавству щодо показників якості такого виду товару. Товар повинен забезпечити якісний друк та копіювання на лазерній та струменевій техніці як для одностороннього так і для двостороннього друку

10. Замовник має право відмовитись від прийняття Товару у разі невідповідності його якості та технічного стану і вимагати заміни неякісного Товару на Товар належної якості. Усі витрати на заміну неякісного Товару несе Постачальник.

11. У разі якщо Учасником пропонується еквівалент Товару він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником. Підтвердити порівняльною таблицею з достатнім ступенем деталізації складових системних блоків для перевірки їх відповідності вимогам тендерної закупівлі.

 

Процедура відкритих торгів проводиться у порядку, визначеному Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі Особливості) що затверджені Постановою КМУ від 12.10.2022 за № 1178 (зі змінами), для забезпечення наявної потреби замовника у придбанні Папір для друку А-4 (код ДК 021:2015-30190000-7-Офісне устаткування та приладдя різне)

 

Розмір бюджетного призначення – 42000,00 грн., в тому числі з ПДВ.

Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі :  

    Очікувану вартість предмету закупівлі визначено у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з врахуванням кошторисних призначень та потреби, (зі змінами)

    При визначенні очікуваної вартості застосовувався метод порівняння ринкових цін, шляхом вивчення інформації розміщеної в мережі інтернет у відкритому доступі в тому числі вна сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, в електронній системі закупівель «Prozorro»