СНЯТИНСЬКЕ УПРАВЛІННЯ ГУ ДПСС В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ ІНФОРМУЄ:

  • 23

 

Сьогодні споживачі все більше надають перевагу інтернет-магазинам. Переваги такої торгівлі зрозумілі – і ціна, зазвичай, привабливіша, і час можна зекономити, тощо. Проте, щоб уберегти себе від розчарувань і даремної витрати коштів, рекомендуємо бути пильним при виборі продавця.

Права споживача при купівлі товару через інтернет-магазин регулюються статтею 13 Закону України «Про захист прав споживачів», якою передбачено, що перед укладенням договорів на відстані продавець (виконавець) повинен надати споживачеві інформацію про:

- найменування продавця (виконавця), його місцезнаходження та порядок прийняття претензії;

- основні характеристики продукції;

- ціну, включаючи плату за доставку, та умови оплати;

- гарантійні зобов'язання та інші послуги, пов'язані з утриманням чи ремонтом продукції;

- інші умови поставки або виконання договору;

- мінімальну тривалість договору, якщо він передбачає періодичні поставки продукції або послуг;

- вартість електронних комунікаційних послуг, якщо вона відрізняється від граничного тарифу;

- період прийняття пропозицій;

- порядок розірвання договору.

Тільки при наявності зазначеної інформації в повному обсязі можна приймати позитивне рішення про покупку.