Інформаційна кампанія щодо енергоефективності «Залиш ці гроші для себе»

  • 30

«Залиш ці гроші для себе» – всеукраїнська кампанія, яку 1 травня 2025 року спільно запустили Міністерство розвитку громад та територій України, Державне агентство з енергоефективності та енергозбереження України та Данське енергетичне агентство.

Головна ідея кампанії : енергоефективність – не складна дороговартісна «розкіш», а доступні вигідні рішення, які дозволяють заощаджувати гроші та підвищувати якість життя.

Мета ініціативи – продемонструвати реальні приклади та переваги розумного енергоспоживання. Від очевидних дій, які можна зробити прямо зараз без зайвих зусиль, до «просунутих» програм, що реалізуються за державної підтримки.

72% українців вже намагаються впроваджувати енергоефективні звички у повсякденному житті — і заощаджують завдяки цьому тисячі гривень. Чи є ВИ серед них?

Ми звикли думати, що енергоефективність — це складно і дорого. Насправді ж –це прості кроки, які підвищують якість життя, допомагаючи зберігати енергію та гроші.

Інформаційна кампанія «Залиш ці гроші для себе» розроблена, щоб показати, що навіть невеликі зміни у споживанні енергії можуть давати відчутний ефект.

Більше простих порад та інформації про державні програми — на сайті: www.eeua.org.ua

Енергоефективність житла, використання приладів та обладнання з високим класом енергоефективності та впровадження мінімальних енергоефективних заходів – це інвестиція. Зроблена раз, вона буде приносити вигоду і комфорт багато років. 

Станьте частинкою країни, яка рухається в напрямку зеленого європейського співтовариства!

Фото без опису