ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІЖНОЇ ПОЛІТИКИ ТА СПОРТУ СНЯТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КОЛОМИЙСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

  • 187

Снятинський ліцей імені Василя Стефаника Снятинської міської ради Коломийського району Івано-Франківської області

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення,

очікуваної вартості предмета закупівлі
на виконання Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 №710 (зі змінами)

 

 

Найменування предмета

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі

Очікувана вартість предмета закупівлі

Обґрунтування

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Послуги з організації харчування за кодом ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування  (Лот №1-3)

Відкриті торги, визначені в  порядку  Особливостей

UA-2023-02-01-005202-a

Всього

866600,00 грн  без ПДВ

 

Лот № 1-

442400,00 грн  без ПДВ

 

Лот  2- 70875,00 без ПДВ

 

 

Лот № 3-

353325,00    без ПДВ

Лот №1 - Снятинський ліцей ім. В. Стефаника; Івано-Франківська область, Коломийський район, м.Снятин, вул.. Лотоцького 13; забезпечення харчування дітей в кількості 56 осіб.

Лот №2 – Хутір-Будилівська філія Снятинського ліцею ім. В. Стефаника; Івано-Франківська область, Коломийський район, с. Хутір-Будилів, вул. Баронська, 1 А; забезпечення харчування дітей в кількості 9 осіб.

Лот №3 -  Горінньозалучанська філія Снятинського ліцею ім. В. Стефаника (у складі - дошкільний підрозділ); Івано-Франківська область,  Коломийський район, с. Горішнє Залуччя,  вул, Шкільна, 1; забезпечення харчування дітей в кількості 57 осіб. Вимоги до предмету закупівлі.

1. Загальне керівництво організацією харчування забезпечує Замовник (в особі керівника закладу).

2. Відповідальними за організацію харчування дітей у закладі, за матеріально-технічний стан харчоблоку, додержання вимог санітарного законодавства є Виконавець (організація або суб’єкт підприємницької діяльності), що забезпечує організацію харчування дітей та Замовник-керівник закладу освіти.

3. Виконавець  (організація або суб’єкт підприємницької діяльності), має розробити та погодити з територіальним органом Державної санітарно-епідеміологічної служби України Примірне чотиритижневе перспективне меню із зазначенням складу продуктів, вмісту ккал,  режиму перебування та щодо кожного періоду: зимово-весняне, літнє, осіннє.

4. Виконавець (організація або суб’єкт підприємницької діяльності),  при формуванні  примірного чотиритижневого меню має проводити аналіз якості та виконання норм  харчування, а при необхідності - його корекцію. Може здійснюватись заміна деяких продуктів, страв в межах норм харчування та сезонного меню, згідно Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 №298/227, згідно «Норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», затвердженого  постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305.

5. Медичний працівник закладу  освіти, чи відповідальний за харчування в закладі освіти, кожного дня надає Виконавцю (організації або суб’єкту підприємницької діяльності), повну інформацію по кількісному складу дітей, що харчуються з урахуванням вікової категорії та столу для дієтичного харчування. Кількість дітей на харчування узгоджується замовником кожного дня.

6. Виконавець (організація або суб’єкт підприємницької діяльності),  несе відповідальність за якість харчування, а також за відповідність  меню із суворим дотриманням вимог «Норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», затвердженого  постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305, Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 №298/227.

7. Процес організації харчування дітей у закладі складається з: відпрацювання режиму і графіка харчування дітей, постачання продуктів харчування і продовольчої сировини гарантованої якості; складання меню, виготовлення страв; ведення обліку дітей пільгових категорій, здійснення контролю за харчуванням, інформування батьків про порядок та стан організації харчування дітей у закладі.

8. Виконавець (організація або суб’єкт підприємницької діяльності),  що забезпечує харчування дітей, разом з керівником закладу складають графік харчування дітей відповідно до вимог санітарного законодавства. Обсяг та частота завозу продуктів харчування та продовольчої сировини регулюються залежно від строку їх реалізації та кількості дітей, які відвідують заклад, і повинні бути не рідше 2-3 разів на тиждень. Маршрути, графіки та обсяг завозу продуктів харчування і продовольчої сировини у заклад відпрацьовуються виконавцем (організацією або  суб’єктом підприємницької діяльності) та погоджуються із Замовником (в особі керівника закладу).

9. Продукти харчування та продовольча сировина повинні надходити до заклад разом із супровідними документами, які свідчать про їх походження та якість (накладні, сертифікати відповідності на продукти харчування, та/або посвідчення про якість, та/або декларації виробника або інше документальне підтвердження походження продуктів харчування). Документи повинні засвідчувати безпечність і якість продуктів, маркування з зазначенням – ґатунку, категорії, дати виготовлення на підприємстві, строк реалізації, умови зберігання (для продуктів, що швидко псуються, строк реалізації і час виготовлення позначаються у годинах). Супровідні документи повинні бути читабельними.

10. Бракераж продуктів харчування та продовольчої сировини (сирої продукції), які надходять до закладу освіти, здійснюється Виконавцем  (організацією або суб’єктом підприємницької діяльності) з можливим залученням медичного працівника закладу. Під час прийому оцінка якості продуктів харчування і продовольчої сировини проводиться за зовнішнім виглядом, запахом, смаком, кольором, консистенцією, про що здійснюється запис у журналі бракеражу сирої продукції, на підставі супровідних документів, що підтверджують їх походження, безпечність і якість. Терміни реалізації визначаються підприємством-виробником або підприємством-постачальником (дрібнооптова база, торгівельна організація тощо).

11. Контроль за якістю харчування дітей у закладі покладається на медичного працівника. Медичний працівник веде відповідну документацію щодо стану якості харчування, контролює вихід, безпеку і якість страв (бракераж готової продукції), може контролювати дотримання технології приготування, може контролювати  санітарний стан харчоблоку, дотримання правил особистої гігієни персоналу харчоблоку, своєчасність проходження медоглядів (особисті медичні книжки працівників харчоблоку) згідно з вимогами чинного законодавства.

12. Бракераж готової продукції проводить медичний працівник закладу. Під час бракеражу готової продукції проводиться оцінка готової страви за зовнішнім виглядом, запахом, смаком, кольором, консистенцією, про що здійснюється запис у журналі бракеражу готової продукції.

13. Виконавець (організація або суб’єкт підприємницької діяльності), є відповідальним та повинен:

•              Забезпечити придбання, вести облік продуктів, якість яких підтверджується відповідними сертифікатами якості;

•              Забезпечувати безперешкодний доступ на харчоблок працівникам, здійснюючим контроль і нагляд для проведення перевірки відповідності виробництва, збереження, транспортування, реалізації і використання харчових продуктів;

•              Розробити та затвердити технологічні карти страв відповідно до затвердженого меню;

•              Щодня залишати добові проби кожної страви раціону відповідно до вимог «Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», затвердженого  постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305;

•              Робити кип'ятіння води для забезпечення питного режиму дітей;

•              Забезпечити наявність контрольної порції готових страв на столі видачі згідно меню;

•              Забезпечити дератизацію, дезінфекцію харчоблоку, видалення твердих побутових відходів; додержуватися правил особистої гігієни,  контролювати  санітарний стан приміщень харчоблоку;

•              Укомплектувати харчоблок кваліфікованими кадрами в достатній кількості для приготування їжі, миття посуду та прибирання харчоблоку, видачі  готових страв.

•                 Забезпечувати поточний ремонт і схоронність приміщень і обладнання, забезпечити санітарним спецодягом, миючими і дезінфікуючими засобами, у разі необхідності посудом та кухонним інвентарем; забезпечувати належний санітарний стан виробничих приміщень;

•              Дотримуватись економії, затверджених лімітів споживання енергоносіїв;

14. Порядок надання послуг для закладу освіти  може бути доповнений за погодженням із Замовником (в особі керівника закладу) та Виконавцем (організацією або суб’єктом підприємницької діяльності), що забезпечує харчування дітей.

15. У випадках, не передбачених даним Порядком, сторони керуються нормами чинного законодавства.

   Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі та розміру бюджетного призначення обумовлений наявною потребою у закупівлі послуг з організації харчування у закладах Замовника на 2023 рік.

 

Встановити грошові норми харчування по лотах № 1-3.

 

На харчування учнів пільгових категорій:

 

- для дітей-сиріт (дітей, позбавлених батьківського піклування) – 45 грн. в день;

 

- для дітей (учнів 1-4 класів)  з малозабезпечених сімей – 45 грн. в день;

 

- для дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах – 45 грн. в день;

 

- для дітей з числа внутрішньо переміщених осіб чи дітей, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів – 45 грн в день;

 

- для дітей, батьки яких  учасники бойових дій у зоні АТО та операції обєднаних сил – 45 грн в день;

 

- дітей, батьки яких беруть безпосередню участь у бойових діях, здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації – 45 грн в день.

 

Звільнити батьків, або осіб, які їх заміняють  від плати за харчування дітей (на  100%):

 

- дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування;

 

- дітей (учнів 1-4 класів)  із малозабезпечених сімей;

 

- дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах;

 

- для дітей з числа внутрішньо переміщених осіб чи дітей, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів;

 

- для дітей, батьки яких  учасники бойових дій у зоні АТО та операції об’єднаних сил;

 

- дітей, батьки яких беруть безпосередню участь у бойових діях, здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації.

 

Встановити грошові норми на харчування дітей дошкільного віку у розмірі – 60 грн. в день.

 

-  Встановити розмір плати, що вносять батьки або особи, які їх заміняють за харчування дітей на рівні 60% у міській та сільській місцевості від загальної вартості на одну дитину;

 

-  Звільнити багатодітних батьків від батьківської плати за харчування дітей на 50 %.

 

 Відповідно до Рішення Снятинської міської ради Коломийського району Івано-Франківської області  від 16.12.2022 року №455-24/2022 «Про організацію харчування в закладах освіти та встановлення граничної вартості гарячого харчування для здобувачів освіти у закладах освіти Снятинської міської  територіальної громади на 2023 рік» встановити грошові норми на харчування непільгових категорій за рахунок фінансування батьків в розмірі 45 грн. в день сніданок, 15 грн в день обід.